Sunday, June 29, 2008

Hey people -) here I update agen . for my BABE JAM . <33>
This time will blog longer bit .
such a long time I didn’t blog long long .


Lorves her . ohh . everyone loves her yea ?
lets intro about her . Miss JAMine . :D Miss 4Teen , chungling butterworth ,
lorves wad ? I don’t know .
She lorves Spongebob , oh maybe .


JAM , Don’t bu happy lerhs . Love Love Love . I gort fed up of love d . cheersss girls . !


and and , wad happen to my Adobe Photoshop ? rosak d / ?
grrrrrrins . how how ? zen me ban ?
can’t edit pic d . hmm , I using picasa , adobe photoshop cs2 and PhotoImpact 12 to edit photo .

ms bei bei mosQuito , dun sad d larh . tomorrow make you laugh bec lur . okay /


translate into Chinese . –D



噢kay . 這次想要用chinese blog . 看每個人都用華語, 沒有用華語;
人家會以爲我是 ocbc .
今天厚,本妞我很有心情blog .
剛剛卸完妝, 很舒服 ~
首先,現介紹我的新旁有 .
JAMine 小妞 . 很靚 d . 很chubby d . 當然,很多人愛她 . Miss 4-teen . =) 和我一樣,
但是高度就 ,估計應該不一樣.
我,應該矮她很多la . JAMiine ; 表不開心,加油加油 ! - D


來來,講下最近 . 禮物呢,送出去料 . 我是不是很勇敢?
阿哈 ~ 表以爲我只會講, 不會做 .
我很不爽拉 . 媽咪整天叫我做這個做那個, 骨頭就要被她拆掉料 .
你們,表以爲 我很好命蛤 ~ 是我的朋友都知道, 我傢那只母老虎 兇得很 , 只有我敢頂她的嘴啦放心 .
表看不起我, 我頂她嘴也是蠻hiong d 簍 . 她 hor , 很喜歡叫我幫她收衣服 , 一大堆 blahhs.


天氣醬 熱乎乎 wor . 沒有同情心的拉她 x ) 所以, 現在差不多要生病料 . 拜你所賜拉厚 ~



>w< 用華語很麻煩啦 ! { ` o Y. Y o * , } pek chek 料 ~

某某人,今天送我 bear wor .

Hahahas . 爽死我 ;


還有就是, 我的Adobe Photoshop cs2 坏料 . 怎麽辦?
我買了那個kate d 睫毛膏, dollish long mascara =) 還好而已la .
還有hor , 如果你們要買枕頭 , 一定要去aussino 買哪個枕頭 , 鴨毛的 .


我要血拼血拼拉, 很久沒有買東西料 .
我要去 forever 21 買那條black black colour d 裙 !  
我很喜歡啦   <33
還有,r    o    x   y   那個 polka dots d .. =)) 我很喜歡 .
我還要買哪個香水, anna sui d . Dolly Girl . I love ( :
And and , estee lauder 的    ,  眼綫筆  .
Liquid d , 很好用 .




T-Heeeeeeeeeeeee ,,
And and .
I aint gort da energy to blog in Chinese d . sorray . :)
我   現在  要去懶我的枕頭料  , 因爲
真得很舒服 !!! x D


Okay .
Good nights yea .


With Loves !


SharronLee ©

No comments:

Post a Comment